fredag 28. desember 2012

GODT NYTT ÅR!!


En liten hilsen til alle dere som har fulgt meg her på bloggen, vært på mine smykkeparty, besøkt mitt showroom, kjøpt mine smykker, ambassadører i Young Life Foundation, støttegivere til Young Life Foundation, venner og bekjente: TUSEN TAKK!!

by Katrine Bakke

2012 har vært et fantastisk år med både smykkene og for vår organisasjon Young Life Foundation..
Jeg har vært i Cebu på Filippinene 3 ganger dette året og vi har fått gjort mye bra for barna som bor og lever i slummen der, samtidig som jeg også har fått designet mange nye smykker som heldigvis har falt i smak hos dere :))

Min hjertesak dette året har vært lille Reyna Joy, som ble brannskadd i en ulykke i juni..
Hun ble så hardt skadet at om ikke vi i Young Life hadde gått inn for å hjelpe henne, ville denne lille prinsessa ikke levd i dag.. Det er så godt å vite at med våre og deres bidrag vil noen barn får et bedre og tryggere liv!!

Reyna Joy

I november åpnet vi Young Life sitt første barnehjem i Cebu, The "House of Dreams"
Dette hjemmet er som å komme inn i et eventyr :))
De barna som skal få lov til å bo her vil få all den hjelp, omsorg, mat, skolegang m.m som trengs slik at de selv en dag skal klare å forsørge seg selv og andre..

Vi trenger faddere til barna i dette huset og om du/dere vil være med oss å hjelpe, så gå inn på www.younglifeph.com for mer informasjon!!

Åpningen av barnehjemmet "House of Dreams"

Jeg gleder meg allerede til å dra tilbake til Cebu og til barnehjemmet i mars/april neste år.. Jeg vil være der for å hjelpe til med div. oppgaver, samtidig som jeg selv skal følge opp hvordan det går med de forskjellige barna som bor i huset..

Er det noen av dere som har lyst eller ønsker å være med til Cebu og "House of Dreams", så ikke nøl med å ta kontakt!!
Vi ønsker alle hjertelig velkommen!!

Jeg ønsker dere alle ett innholdsrikt, spennende og Godt Nytt År!!

Mvh. Katrine




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar